• Nässla

Brudträff i örebro!!

Hej hej!!

Har märkt att vi har blivit allt fler i Örebro som har gift oss eller är på gång att gifta oss. Tycker att det vore hemskt roligt att träffas och dela med oss av bröllopshistorier och planeringstips...Vad säger ni, visst är det väl dags för en Örebroträff!

*kramar*
    Nässla

• Svar på tråden Brudträff i örebro!!
  • Septemberbruden

När? o var?

Förslag?

Jag vet inga ställen i örebro eftersom jag inte är där så ofta. Det passar mig nästan jämt. Första helgen i september är det dock Oxhälja i Filipstad o det är tradition så då går det inte för mig.

Hur har ni det på schemat?

• MissK

Första veckan i september är jag i Sundsvall på bröllop, så den funkar inte för mig... men annars är jag ledig...

/K

• Nässla

Jag har inga helgplaner den närmaste tiden, så ni som har saker inbokade kian väl föreslå en tid och så kan vi ju enas om plats när tiden är bokad, eller? Jag gifte mig 12 juli...

• Framtidstjej

Lör 13/9 skulle jag kunna en stund på em, eller sön kväll.
    Är det inte möjligt att träffas en vardag kväll? Helgerna är ganska uppbokade.

• Nässla

Vardagkvällar är helt ok för mig iaf!

• eam

Hej,
    Jag och en kompis är också intresserade!

• Framtidstjej

Vi kan väl ses flera ggr om det är svårt med datum som passar alla.

Jag har ett förslag!

Sön 14/9 17.30
    Hamncafe´t är mysigt. Tror att det är öppet sön kvällar. Det kollar jag i såna fall.
    Ni som är intresserade kan maila mig lisailima@hotmail.com

• Nässla

Jag kommer gärna 14/9 17.30,hamnkafét är ett bra förslag. Tyvärr krånglar min mejl, hoppas att det räcker med att anmäla mig här!

• Dellan

Finns det plats för en till den 14 september? Jag ska visserligen gifta mig i Filipstadtrakten men bor i Örebro. Ska alla gifta sig i år eller är det fler som har ett tag kvar (preliminärt datum 2 oktober 2004)?

Svar på tråden Brudträff i örebro!!