• Nässla

Brudträff i örebro!!

Hej hej!!

Har märkt att vi har blivit allt fler i Örebro som har gift oss eller är på gång att gifta oss. Tycker att det vore hemskt roligt att träffas och dela med oss av bröllopshistorier och planeringstips...Vad säger ni, visst är det väl dags för en Örebroträff!

*kramar*
    Nässla

• Svar på tråden Brudträff i örebro!!
  • Framtidstjej

Hej! Klart att det finns plats för en till! Vi får höras närmare hur vi ska känna igen varann och så!

• Framtidstjej

Hej igen!
    Kom och va med på söndag 14/9 Kl 17.30 HAmncafet Örebro.
    Kul och höra hur alla har det med sitt bröllopsfixande.
    Är du gift?Du e också välkommen. Du har massor av erfarenhet.
    Maila gärna till lisailima@hotmail.com

• MissK

Snacka om otur...
    Här har man sett fram imot att träffa nya människor och få diskutera bröllop, så blir man dyng förkyld.. =(

/K

• Nässla

Hej! Ska vi träffas utanför, eller hur ska vi känna igen varandra?

• Dellan

Hej.

Har skickat ett mail till dig Framtidstjej, men om du inte skulle kolla din mail idag sätter jag in ett meddelande även här.
    Tyvärr har även jag tillfälligt dukat under för höstbacillerna?. Jag fixar nog inte att ta mig till hamncaféet i eftermiddag. Sorry. Hoppas att det blir fler tillfällen!

• Framtidstjej

Hej!
    Vi kan väl ha en tidning i handen, eller har ngn annat förslag?

• Dellan

Hej Septemberbruden.

Vi kommer att gifta oss i Nordmarks kyrka och ha festen på Hennickehammar herrgård. Kommer du att gifta dig i Filipstad eller Örebro?
    Du råkar händelsevis inte ha några tips på duktiga frisörer, fotografer eller florister i området?

• Annkie

Hej

Ska ni ha några mer träffar. Det vore kul att få vara med isåfall. Ska gifta mig i mars 2004. Men man kanske är för gammal.
    Här är min mail,
    annkie12@hotmail.com

• Karin & Per

jag gifter mig också 19 juni. bor iofs i avesta men örebro eller västerås är det som är närmast.

• Karin & Per

lägger till att jag är från karlskoga så lite dragning finns ju till örebro.

Svar på tråden Brudträff i örebro!!