Inlägg från: förlovadflicka |Visa alla inlägg
  • förlovadflicka

vet nån vad bröllopstårta kostar på citygross?

Vilka skulle fördelarna vara med att beställa från city gross istället för nåt konditori? Har ingen koll på tårtor...

• förlovadflicka
    eigollet skrev 2010-09-17 16:11:26 följande:
    Inte billigare än våra tårtor från www.silverdrake.se! Där kostade en 20 bitars 600 kr, alltså 30 kr/bit. Då har jag designat tårtorna tillsammans med Anna och det kommer bli jättefint!
    Låter intressant! Vi ska inte gifta oss förrän oktober nästa år men kan inte låta bli att börja kolla på tårtor pga den här tråden! :P
  • förlovadflicka
    eigollet skrev 2010-09-17 16:11:26 följande:
    Inte billigare än våra tårtor från www.silverdrake.se! Där kostade en 20 bitars 600 kr, alltså 30 kr/bit. Då har jag designat tårtorna tillsammans med Anna och det kommer bli jättefint!
    Förresten, var bor hon någonstans, jättefina tårtor på hemsidan men såg inget om att hon säljer?:)
  • förlovadflicka

loveyouforever skrev 2010-09-18 15:53:25 följande:
    NU ska jag berätta.Tårtan kostar oss 1800 kr på citygross och då ingår ställning brudpar och så klart 40 bitars tårta.Låter det dyrt?Men i slutändan kostar den bara 1200 för vi får 600 kr tillbaks ca när bröllopet är över.Det är deposition för ställning och brudpar.Så rätt billig är tårtan tycker jag.Han som ska göra vår mat skulle ta ca 55 Kr/bit mot 30 som vi nu ger.Vi bor i gävle.     Lotta

Bilder? :)

Svar på tråden vet nån vad bröllopstårta kostar på citygross?