• operfekt

Jag söker nya vänner i Gbg!

wiii: Den ser jättefin ut! Gillar dekorationen vid v-ringningen till den i övrigt enkla & stilrena klänningen =) 

Ååååh, jag är så avundsjuk på er alla som det närmar sig för ;D

• operfekt
    Smile skrev 2011-05-03 23:42:11 följande:
    Grattis Operfekt!! Va roligt! :) Ååh kul att kunna planera på riktigt nu! :D

Runi: Nice klänning!! :) Ser riktigt fin ut! :)
    Taaack! :D Är så glad, & jag älskar att planera saker, så det är kul att få sätta igång, innan har jag bara kikat på ringar mest =)
  • operfekt

Vad säger ni tjejer, ska vi försöka få till en ny fika?

Framöver så kan jag:
    9/5 måndag ledig
    10/5 tisdag, ska jobba då, men vet inte exakt när, men kan nog anpassa tiden själv lite, så jag kan efter 17-18
    12/5 torsdag ledig
    13/5 fredag efter 18
    Lördag & söndag är jag också ledig

16/5 måndag efter 15
    17/5 tisdag borde vara ledig, men annars som veckan innan, efter 17-18
    18/5 onsdag efter 18
    19/5 torsdag ledig
    20/5 fredag efter 15

• operfekt

Jag kan vara inne i stan 17.35 på onsdag.. Nästa vecka har jag mkt ledig tid annars, är ledig måndag tisdag och torsdag :)

• operfekt

Jag kanske är ledig på torsdag, men kommer eventuellt få massa retusch att fixa från Nelly.. Sen ska vi kika bröllopslokal kl 19.. Men jag kan nog fika ändå, har ju hela natten på mig med bilderna ;D Vi hoppar idag då?

• operfekt

Nu är jag tillbaka efter två veckors semester, har haft sååå fint väder i eskilstuna, så det kändes bra att ha semester då, blev mkt sol & bad =)

Wii: Åååh så skönt att det snaart är dags!

& självklart får man njuta lite i solen, du kan ju inte vara helt slutkörd när dagen är inne..

Hur är det med nerverna, börjar du känna dig nervös? ;D

Ska bli så kul att få höra om din dag sen! =)

wiii skrev 2011-06-04 21:02:32 följande:
    Halloj på er!
    Hoppas att allt är bra med er i sommarvärmen?
    Här är vi i full gång med de sista förberedelserna, om två veckor vid den här tiden är jag fru!
    Men jag har ändå sett till att få njuta av sommarvärmen genom att sitta på altanen med en bok, vi får se om det straffar sig att jag tagit det lite lugnt nu.
    Men att skaffa sig en solbränna måste ju ändå ingå i förberedelserna tycker jag ;)
  • operfekt

Nu är det dags för fika igen, det blir jag, wii & runi,

men skriver här också om någon annan vill följa med också! :D

• operfekt

Ja, nu var det länge sen det skrevs här, vem vet, det kanske dyker upp nytt folk också =)

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!