• tyralainen

Fotograf i Göteborg?

Har någon av er tips på en bra och ganska billig fotograf i Göteborgsområdet? Gärna någon som även tar lite annorlunda bilder.

• Svar på tråden Fotograf i Göteborg?
  • mjlove

aziphoto.se

Superduktig fotograf som tar annorlunda och otroligt vackra bilder!

• fryser

jag tipsar oxå om aziphoto. kolla in på min sida. hon fotade oss på våran speciella dag.
    är jätte nöjda

• sandviken

wow! jag kan bara hålla med... efter att ha kollat in aziphoto.se , hon har verkligen talang.

bland de bättre bilder jag har sett faktiskt, och jag tycker att jag har sett rätt mycket.

• fryser

visst är hon duktig. jag tog även secretbox bilder hos henne o jag har nog tittat lika mycket på de som min man de blev så sexigt fina.. eller vackra.. ja kan nog inmte riktigt sätta ord på det men grymt bra blev de

• Amor in aeternum
    fryser skrev 2010-09-22 18:36:32 följande:
    jag tipsar oxå om aziphoto. kolla in på min sida. hon fotade oss på våran speciella dag. är jätte nöjda
    Vilka vackra bilder :)
  • Therese142

Vi har precis bokat Eva Quirbach till vårt bröllop och hon verkar super trevlig. Fina och lite speciella bilder tar hon också..

• mukka

Hej.

Jag vet vilken fotografen ska jag rekommendera INTE.

Vi gifte oss i augusti och anlitade SUSANNE HJALBER.

Hon lovade att vi får kolla på provbilder två veckor efter bröllopet , men tyvärr nu är det över en månad och bilderna har inte kommit.

Vi försökte ringa henne flera gånger, har skrivit till henne, men hon svarar aldrig.

Vi började undra att kanske hände nåt med bilderna eller med henne, att hon blev sjuk osv. men  när jag ringde till hennes dotter visade sig att "mamma är upptagen, eftersom jobbar som skolfotografen just nu". Hon lovade säga Susanne att jag ringde, men det hjälpte inte.

Jag fattar inte varför hon ignorerar oss. Det kostar henne ingenting att svara och förklara att hon har mycket jobb. Jag tror att vi har rätt att veta när vi får se bilderna.

Det gör inget för oss att vänta lite längre på bilderna , men hennes still att inte svara på mail och samtalet är oacceptabelt.

• Fenixx

jag kan varmt rekommendera Eva Quirbach! Henne hade vi, jättetrevlig och flexibel med allt. har precis fått se våra bilder hon tagit, dem helt underbara!!

och hon har flera olika fotopaket man kan köpa.

• Fenixx

har dock inga utlagda här i mitt fotoalbum ännu.

• Fenixx

Nu finns det kort tagna av eva quarbach i mitt galleri, dem 8st översta.

Svar på tråden Fotograf i Göteborg?