Fotograf i Göteborg?
Har någon av er tips på en bra och ganska billig fotograf i Göteborgsområdet? Gärna någon som även tar lite annorlunda bilder.
Har någon av er tips på en bra och ganska billig fotograf i Göteborgsområdet? Gärna någon som även tar lite annorlunda bilder.
"Hello, I'm a medicine student from Norway. I have never performed open heart surgery before, but I have the best equipment available and am looking for someone who is willing to let me try. I have previous experience, having worked as a reumatologist for years."
det känns som ett lite onödigt inlägg just i den här tråden.
Hej,
jag kan varmt rekommendera vår fotograf som heter Joakim Carlström.
Väldigt trevlig och tar otroligt fina kort, vi är så nöjda.
Ni kan se bilder på www.koksvagen.com
Jag skulle vilja rekomendera fotograf Louise Pekkanen om man är ute efter något mer annorlunda än de vanliga traditionella bröllopsfotografierna. Jag fick syn på hennes bilder när hon hade utställning på 2:a långgatan nyss och bleb helt kär i hennes bildspråk och har nu bokat henne för vårt bröllop nästa vår och det känns jätteskönt! Vet inte om man får tipsa om hemsidor, men eftersom andra gjort det så varför inte? http://louisepekkanen.blogg.se
aha, då beklagar jag. bortplockade inlägg sabbar trådarna ibland. förlåt om jag lät stingslig i onödan men sarkasm fungerar lite dåligt om inte allt finns med hehe.
My My My säger jag bara! Superduktig och gullig tjej som fotade oss den 11e sep! Vill definitivt ha fler bilder me henne! Har kommit på att d inte behöver vara bröllop för att man ska ta fina bilder! :P
Snigel Bee: Var kan man nå My? Hemsida?
Vi anlitade en tjej som heter Jana. Hon va med oss HELA dagen och fotograferade allt från förberedelser till festen, plus porträttbilder till ett väldigt förmåntligt pris :)
De 6 första bilderna i mitt galleri har hon tagit.