Inlägg från: Sebastiána |Visa alla inlägg
  • Sebastiána

Berätta om bästa och sämsta julklappen – få goodybag!

Den bästa present jag fått av min sambo är nog ett par termobyxor. Det hade jag verkligen inte önskat mig, men han hade rätt. Utan termobyxor överlever man inte i Norrland på vintern - och vintern är låååång! Som jag haft användning av dem!!! Samtidigt var det egentligen den sämsta present jag fått för det var ingenting jag ville ha alls. Jag tyckte att det var världens mest tråkiga present när jag fick den.

• Sebastiána
    Moster Stina skrev 2010-09-23 10:34:10 följande:
    Hör egentligen inte hit...menMin mor ger bort de allra finaste julklappar hon kan komma på!Brukade ofta få SLOGGYS tanttrosor i julklapp av henne när jag var 16-20 år.Fast värsta presenten jag fått, var ett par vita apotekets STÖDSTRUMPOR.Då var jag 22 år gammal! Jag fattade ingenting! Själv pratade hon lyriskt om hur hon alltid önskat sig sådana. Jag provade dem och fick ont i en kvart efter avtagning! HEMSKA! Vad som skulle vara skönt med dem vet jag inte!Men eftersom jag gav tillbaka dem till henne blev hon ju i alla fall jätteglad och nöjd!
    Hehe, ibland säger man ju att man ska ge bort sånt som man själv skulle vilja ha... (vilket är ett ganska dåligt råd).
  • Sebastiána
    MåBra reporter skrev 2010-09-23 10:55:27 följande:
    Hej Sebastiána! Det var ju kul med bäst och sämst i ett. Du och sambon skulle inte kunna tänka er att vara med i artikeln? Mejla mig: anki.sydegard@aller.se

Får fråga min sambo.

Svar på tråden Berätta om bästa och sämsta julklappen – få goodybag!