Problem i relationen
Pratar ni med varandra om vad ni gillar o inte osv? Drömmar, fantasier, erfarenheter?
Jobba på förspelet tror jag. Det är ju inte säkert att man har lust samtidigt, men då måste man ju bygga upp den hos den som inte hunnit börja känna samma lust. Jag menar, om hon är "dyngkåt" och kastar sig på dig (missförstå mig rätt, jag menar inte att du kastar dig på henne) när du tänker på bandy eller trädgårdsväxter så har ju inte du lust i just det ögonblicket. Hon måste ju få dig att känna lust då i så fall eller hur? Förspel i tre minuter, ta inte illa upp, men det är ganska kort. Kan nog lätt bli känlsan för henne av "att nu ska det klaras av för den hans skull" istället för känslan av närhet, ömhet och stegrad åtrå... eller? Låt det ta lite tid. Och alla smekningar och kyssar behöver inte leda till sex just då, men väcker på sikt lusten till mer sedan tror jag?
Och som ovan nämnt: krav på 2 ggr/vecka- hu!! Det ska vara glatt och av egen vilja till 100%, inte en kompromiss tycker jag. Redan där skulle jag backat (från båda håll tror jag). I ditt läge skulle jag ha känt mig kränkt över att behöva be och i hennes tvingad. Ingen toppenstart. Sex ska ju var härligt och när båda vill! ;)
Hoppas att det löser sig för er! =)