Samboliv
Aj aj aj... :) Då måste du hata mig Kattpoet :), jag tycker att det är super viktigt att "jobba" på sitt förhållande, om inte vi hade gjort det från början trots fjärilar i magen och allt är puttignuttigt så kommer en dag den bryska vardagen komma emellan.
Jag har inte en passion och plocka upp min bm:s skitiga strumpor och dammsuga efter han har gått in med leriga skor. Jag har inte lust att diska alla hans glas varje dag för han tar ett nytt glas till varje mältid utan att diska. :)
Som mattiasfästmö sa häruppe.. jag har alltid tagit det som en naturlig grej att spotta ut tandkrämen i vasken och jag har även en del "saxregler" som han himlar med ögonen åt.. likväl som jag irriterar mig på saker som min älskling gör.
Jag och min sambo känner varandra utan och innan.. vi vet alla rutiner och alla dåliga och goda sidor. Vi bråkar och tjafsar ibland så taket lyfter och verkligen öser ut skit om varandra.. vi har båda väldigt hett temperament men vi vet att vi inte är arga på varandra på "riktigt".. stort tack för att vi har "arbetat" med vår relation och om vi då inte fortsätter arbeta på våran relation så hade glöden i den dött.