fler som väntar och väntar?
Du är inte ensam!
Dock känns det som att vi alla har lite egna historier om hur det inte har gått till:P
Jag och min pojkvän tittade på ringar redan förra sommaren men jag ville gärna fylla 20 innan för att inte misstolkas för att vara en fjortis som förlovar mig bara för att alla andra gör det. Så nu i somras fyllde jag 20, kan också tillägga att jag hade spenderat halva våren på att titta på ringar som skulle passa "oss". Utan större engagemang ifrån min andra sida som väll inte riktigt hade förstått hur många ringar det fanns att välja mellan...
Tillslut så bestämde vi i somras vilka ringar vi vill ha och vem som ska göra dem. Så nu ligger en beskrivning hos en guldsmed som bara väntar på att jag ska säga: sätt igång
Sen tyckte han att vi inte borde göra det på min födelsedag... då får ju inte vi någon egen dag. Så då sa vi att vi gör det på vår 2årsdag istället. Två veckor innan så undrade han om vi inte skulle försöka få min relation till hans mamma och pappa att bli bättre innan vi förlovade oss så att vi inte skulle starta ett tredje världskrig när de skulle få redan på det.
Jag accepterade det för att jag förstår varför och känner att det skulle vara skönt om allt bara ville fungera hela familjen emellan... och det har ju iaf blivit bättre på senare tid så då är det ju dumt att behöva ta några steg tillbaka igen.
Dock har jag då sagt till honom att nu är det han som styr över projektet förlovning och att han nu får ta hand om det HELT själv (vilket är skitsvårt för mig då jag också är kontrollfreak).
Sen har vi sagt att har han inte friat till mig innan nästa skottårsdag så tar jag hand om det för då får han inte säga nej ;P
Så, så ser det ut för mig!