Någon som gifter sig 18/6 2011? :)
Alltså helgen innan midsommar:)
Någon annan som tänkte gifta sig då? :)
Alltså helgen innan midsommar:)
Någon annan som tänkte gifta sig då? :)
Kan påpeka att min lillebror vill följa med på resan och möjligen min mormor som har blivit äventyrslysten på senare år!
Det betyder barnvakt några kvällar :D Så då blir det ju en toppenresa med lite plus i kanten ;)
vi kommer att fara på resan 1år senare, då är vår dotter 2½, just nu känns det som att hon är lite för liten, klart att vi kommer att sakna henne men hon kommer nog att ha det bra hos farmor och farfar.
Vi ska också gifta oss den 18/6-2011. :)
Emblas mamma: Jag kikade lite på din blogg och såg att du pluggar till sjuksköterska. Det gör jag med. Jag blir färdig precis innan bröllopet. :)
ett underbart yrke:) jag hra ju bara pluggat ett år nu men det går nog fort!
ska du plugga vidare senare då? :)
Vi ska också gifta oss 18 juni 2011. Det börjar ju faktiskt närma sig nu...
Vi har bokat kyrkan och lokalen för middagen. Vi kommer ha ett ganska litet bröllop. Blir väl 20-25 personer, precis som vi vill ha det. Jag har det mesta färdigt, det enda som är mitt huvudbry just nu är klänningen. Det är sååå svårt, jag har provat en del fina, men ingen som bara är rätt... Har ni hittat eran dröm klänning?
Någon som har erfarenhet av Ramonas butik i Göteborg? Funderar på att boka tid där.
Kramar på er!
p.s. Kul att se att det är fler sjuksköterskor här.. Jag var färdig i maj 2009. d.s.
jag beställde min igår :) från kina där de syr upp efter ens mått. fick både min och min tärnas klänning för 1900kr
Jag har min drömklänning i garderoben redan! Hittade den på stockholms brud&fest, den var såå fantastiskt, provade säkert 40 klänningar, men den här satt kvar i tankarna sen första provningen! Men den var dyr :( Så jag prutade på den och fick den för 15% rabatt och underkjol på köpet! Helt fantastiskt!
Den heter La sposa Domino, har tre våder med organza och små origamityllblommor i hela våderna och släpet, den är ganska annorlunda, men det gillar jag!
Jag ser så lång och smal ut i den.
Nu längtar jag ihjäl mig tills jag får ha på mig den en hel dag!! Kommer säkert aldrig vilja ta av mig den.
Hoppas ni hittar era klänningar!
Emblas mamma: Ja jag vill nog plugga vidare senare men jag vet inte riktigt vad jag vill rikta in mig på. Behöver nog jobba lite först. Dessutom knäcker den här C-uppsatsen mig lite väl mycket just nu (haha!) och ska jag plugga vidare måste jag skriva D-uppsats och det lockar inte just nu. ;) Men det går väl över. Du då?
JAG HAR HITTAT DEN!! Köpte min klänning igår och den är underbar, jag älskar den. Den var dyr men det var 20 % rabatt, så det kändes ändå rätt okej. Det som var fantastiskt roligt var att jag fick med mig den hem direkt, så nu hänger den i min garderob... Underbart!! Det blev även en tiara till, vilket jag inte alls hade tänkt mig från början. Den är inte så hög utan kommer bli mer som ett diadem. Jag är så glad!