Catering i malmö/ystad trakten??
Ååå vad roligt Teddy! Kul att vi e tre Erikslundare nu;). Vet hur det är att bygga hus, har gjort det vi med och det tar väldigt mycket kraft från en, men bra blir det när man är klar! Var är det någonstans ni bygger? Jag har också hört mycket gott om Vinslöv men inte varit där själv.. Det är verkligen jätte kul att prova klänningar. Innan jag skulle ut och prova så hade jag läst så mycket om de olika affärerna i Malmö och alla tyckte så mycket olika och att vissa skulle ha dåligt bemötande, men så var det inte alls. Alla var jätte trevliga och det var hur kul som helst!
Jämntjock: Att det ska ta så lång tid.. trodde jag faktiskt inte men huvudsaken är att du hinner bli bra till den stora dagen och att du kommer bli nöjd! Är du sjukskriven nu eller får man ta semester eller hur fungerar det?
Jag är också jätte sugen på att sätta igång med pappers sakerna. Ska som sagt till Gekås på tors, får se om där finns papper och sånt, har ingen aning, men har man tur så! Annars blir det till att köpa papper här i byn för nu vill jag sätta igång. Har ni bestämt hur er inbjudan och så ska se ut?