• hoodilady

Vilka ska jag "bjuda" till möhippan?

Åh stackars dig, man har ju alltid bilder i huvudet hur ens möhippa ska bli. Svårt när så många hade barn och var gravida! Men ibland kan det va just dem som lääängtar efter att få komma ut på en tjejkväll, så stryk dem inte från listan än ;)

Jag tycker att en möhippa på 5-9 pers låter helt fantastiskt lyckat! Du får se det från den positiva sidan, det blir färre viljor som ska igenom, om ni ska göra nån aktivitet går det snabbare och ni har mer tid över att snacka!

Jag ska inte bjuda mina släktingar, endast vänner och systrar. (Även min fästmans syster och brors syster, men de är i min ålder och jag var på deras möhippa.)

Mitt tips är: Bjud bara dem du skulle kunna tänka dig spendera en underbar, minnesvärd dag med och strunta i hur många ni blir!

• hoodilady

Så lite så :) Jag tycker att huvudsaken är att du och dina vänner har kul! Strunta i allt vad man borde göra och seder hit, seder dit! Och eftersom din tärna redan sagt att hon ska planera din hippa så är det väl inget som måste bli en överasking!

Svar på tråden Vilka ska jag "bjuda" till möhippan?