Inlägg från: vikingdotter |Visa alla inlägg
  • vikingdotter

Hur lång tid behövs för fotograferingen?

Hej hej,
    jag undrar om ni tror att det räcker med att avsätta 1,5-2h att ta alla foton på på bröllopsdagen? Jag ska väl tillägga att det inte kommer vara i en studio utan på lite olika platser, inte långt från varandra, och ute vid sånt väder. Fotografen är dessutom en hobbyfotograf men oerhört skicklig. Vad tror ni? Hur lång tid har ni beräknat?
    Tacksam för alla svar!

• Svar på tråden Hur lång tid behövs för fotograferingen?
  • vikingdotter

Moster Stina,
    vad menar du nu? Det är ju innan allting börjar som vi ska fotografera oss så gästerna är ju inte ens berörda av det hela.

• vikingdotter

Mian74...låter som att du brukar fotografera bröllop??!! Tack för svar.
    Då känner jag mig lugn nu när jag vet att vi har två timmar på oss och platsen är 2 minuter gång från hotellet, sedan är platserna på under 200 m avstånd från varandra, tänkte faktiskt gå dom bitarna. Skulle det vara skitväder så åker vi bil till en annan plats för att fota inomhus och då hinner vi ändå.

• vikingdotter

Eftersom det är en kompis till oss som fotar så behöver vi inte köpa några alls utan får alla vi vill ha.

• vikingdotter

Ja vi kommer också provfota och provgå där vi ska, får väl se hur lång tid det blir. Rollei, jag vet faktiskt inte hur många bilder vi har tänkt ta, kanske ska fråga fotografen om det. Varför undrar du?

Svar på tråden Hur lång tid behövs för fotograferingen?