Inlägg från: Amor in aeternum |Visa alla inlägg
  • Amor in aeternum

Bög?

Linnea1976 skrev 2010-10-13 01:49:20 följande:
    Min kille säger att han inte tycker om att gå på strippbar och kan inte heller förstå hur andra killar kan bli tända på tjejer som strippar. Är min kille bög? jag trodde alla hetro killar tycker det är spännande att se tjejer strippa.
    Du skämtar eller?
  • Amor in aeternum

Det låter som om en 14 åring har skrivit det här.. bara för att se hur folk reagerar.. sitter säkert hemma i tonårsrummet och fnissar.

Annars är det ju fullständigt absurt.

• Amor in aeternum

Sen så kanske en random kille inte går till sin flickvän och basunerar ut att han gillar att gå på strippklubb och se tjejer strippa. Det hade nog kunnat bli slutet för ett förhållande om tjejen är osäker på sig själv. (Det fick jag som svar av min m2b igår angående den här tråden) btw så tror han också att den här tråden är ett troll.

Min bm har varit på strippklubb en eller två gånger tror jag. (inte sen vi blev ihop alltså) han tyckte att det var väldigt snuskigt därinne. Han var där på skoj med ett par vi känner väldigt väl och de gick efter litet tag bara. Gubbarna där satt och dreglade och det fanns små bås i anslutning som gubbarna kunde gå in i och.. ja ni vet..

Usch min kräkreflex satte precis igång! :D

Svar på tråden Bög?