prinsessanogrodan skrev 2010-10-14 16:36:26 följande:
Fast 3-rätters behöver inte betyda att portionerna är små...Då är det nog det jag kallar"avancerad fiiin mat" du fått.....sånt som serveras på lyxkrogarna, typ en hög på tallriken med 2 "grässtrån" i kors och 3 pyttesmå prickar med sås till...3-rätters behöver definitivt INTE betyda sån mat som ingen vet vad det är eller hur man ska äta det eller med vilka bestick..Och är det 3 rätter (med normalstora portioner) så tycker man oftast om någon av rätterna, speciellt om det är vanlig mat som de allra flesta gillar som serveras..och då blir man väl oftast mätt också? Nu kanske ni tycker att det är "svennigt" eller "för vanligt" och inte "tillräckligt annorlunda" men vi ska ha typ toast skagen till förrätt, fläskfilé och potatiskaka till varmrätt och hallonpaj till efterrätt. Inget som jag tycker är konstig mat på nåt sätt och jag tror(inbillar mig?) att de allra flesta faktiskt äter detta? Om man inte är vegetarian, muslim,allergisk eller liknande....Ingen av våra gäster faller i dessa kategorier så jag kan inte se att det ska bli några problem,faktiskt inte.
Er meny är jätte bra :) Det är dom menyer som innehåller vildsvin, hjort eller liknande som iaf jag har väldigt svårt för.