Oktober 2011
Ett helt år kvar för att fixa och planera.
Är det någon annan som ska gifta sig i oktober 2011?
Ett helt år kvar för att fixa och planera.
Är det någon annan som ska gifta sig i oktober 2011?
Hej!
Samma här! 1/10 - enkelt att komma ihåg också:)
Alla verkar planera i sådan god tid, jag trodde att jag var tidig
Har ni köpt/beställt/sytt upp klänning än?
Nu har vi för övrigt bokat florist, känns jättebra! :D Och verkar som det löser sig med klänning också då en här på bt vill sy upp en till mig :D
Jag har hittat det som med lite modifieringar är min drömring! Känns helt underbart - men varför måste den kosta så mycket!?
Nu har vi pratat igenom allt med vigselförättaren, som är en vän till familjen och frågat talare till vigseln, samt bestämt oss för värdpar på vigseln som ska dela ut vigselprogram (har inte frågat men det finns inte en chans att de kommer tacka nej). Dessutom har jag skrivit klart alla arr till musiken på middagen, fått hem min väska och mina smycken, beställt mina underkläder och nu letar vi inbjudningskort för fulla muggar :) har hittat dessa, tycker de är helt fantastiskt snygga! www.invitationconsultants.com/invitation.aspx
Hur går det för er alla? Just det, vi har köpt placeringskortshållare också :)
Hur går det för er alla? Vi måste hålla igång denna tråden, det är bara 159 dagar kvar!!!
Vi är också 1 otkober! Har skickat ut spara datumet till alla vänner nu och det känns på riktigt nu! OH! Mamma kommer upp till storstan 18e april, då ska vi gå och ordna klänningen! =) Kul med en oktobertråd! =)