Oktober 2011
Ett helt år kvar för att fixa och planera.
Är det någon annan som ska gifta sig i oktober 2011?
Ett helt år kvar för att fixa och planera.
Är det någon annan som ska gifta sig i oktober 2011?
Honeypie Boutiqe honeypieboutique.co.uk/
Dolly Couture www.dollycouture.com/
har också superfina korta klänningar.
jag kommer ha en Justin Alexander i 50-talsstil som är tea-length.
Hoppas du hittar en klänning du gillar!
Tack för länkarna. Har kikat på Tekla, fina!!
Jag har nu fastnat för en Ladybird och en Nixa.. Så ska se om jag kan hitta nåt ställe som har dessa.
Åh, vad spännande, min fästman köpte visst precis min morgongåva :D
Jag och mamma hade heldag på stan i tisdags och jag handlade MIN klänning! Det var verkligen, say yes to the dress! =) Jag känner mig så fin och den är perfekt för mig! Grymt nöjd. Köpte även snygga och sköna underkläder att ha den stora dagen. OH nu känns saker mer mer och mer verkligt! =)
Hur går det för er andra?
Vi beställde ett provkort till inbjudningarna nu och så var jag i fredags hos min egna bt-sömmerska och fixade med det som ska bli min klänning :)
Jag ska också gifta mig i oktober 29:e oktober närmare bestämt.!
De "stora" grejjerna är fixat så som kyrka, festlokal och vem som ska fixa maten...har även bokat ett liveband. Nu till veckan ska jag köpa grejjer så jag kan göra de 50 inbjudningskorten som jag tänkte skicka första veckan i juni. Är det för tidigt?
Vad roligt att du förresten hittat "den" klänningen Stephanie!!! Jag ser så mkt som är fint, men kommer intge köpa klänning förrn i början på augusti,jag jobbar på bröllopsformen
Har gjort första inbjudningskortet idag..hihiii så fina de blir! Bara 45 kvar då...pjuuh.!