Augusti 2011 - del 2
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
Någon som funderar kring naglar?
Jag kan inte bestämma om jag vill göra förlängning eller ej. Har för första gången på flera flera år någorlunda längd på mina egna och tycker det är fint med naturliga naglar så om jag skulle göra förlängning så skulle jag göra mycket korta.
Hittade ett ställe som gör manikyr med lack, fransk manikyr för 350:-.
Går iofs att göra själv också, men man kanske borde lyxa till det eller?
Vi kör också med korv med bröd, jättegott på natten tycker vi. Solnakorv blir det för oss.
Bra, att jag såg att någon skulle lämna in ringarna för gravering, dt hade jag glömt!
Nervös. Beställde en kostym till sonen på Ebay nu. Hoppas hoppas den passar. Sååå svårt och dyrt med kostym till grabbar i 12 års åldern. Har ingen lust att lägga ut för mycket heller. Så nu hoppas jag verkligen att den här är bra.
Har beställt en hel del via Ebay till det här bröllopet. Det mesta har varit bra, men en del har inte alls varit vad jag väntat mig. Men då har jag faktiskt fått pengarna tillbaka och det e ju schysst.
Hinner inte vara inne på bf så ofta nu då jag jobbar och försöker bröllopsfixa.
Hjälp vad mycket ni hunnit, blir lite nervös nu för allt vi har kvar....
Kanske någon här inne vet vart man kan hitta en vit näbbkorg för blomblad?
Vi träffar inte prästen förrän ca en vecka innan vigsel så vi kan inte göra klart några vigselprogram förrän då. Känner mig lite nervös över att det är så sent vi träffar prästen, tänk om det kommer upp sådant man ine gillar, finns ju inte direkt tid att byta präst eller kyrka....
Min syster ska sminka mig på bröllopsdagen och i helgen gjorde vi en provsminkning.
På höger öga (vänster i bild) har jag lite längre lösögonfransar. Vet inte vilken längd jag ska ha.
Vad tycker ni?