Augusti 2011 - del 2
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
Någon som köpt bröllopsbubblor på Ebay och har tips på bra säljare?
Hur gör ni med gästpresentationer i era festprogram? Tycker det är supersvårt. Vissa är ju lätt att skriva om, men vad ör man med personer som vi inte känner så väl (respektives) och som tyvärr är lite små tråkiga...
Har ngr som jag är osäker på uppskattar en skämtsam beskrivning å andra sidan kanske de tycker det är konstigt om alla andra får det men inte ju de. ????
Funderar på att korka upp en flaska vin ikväll och släppa loss kreativiteten o så får det bli som det blir. :)
vi kommer inte beskriva gästerna.
vi kommer sätta upp en typ karta på hur vi känner dom vi bjuder och vilka det är.
Gästpresentationerna e toksvåra att skriva... Vissa finns så mycket skoj att skriva om medan andra e lite tråkigare o ja respektive... Vi gjorde som så att vi försökte skriva hyfsat jämt men de blev mindre på vissa. Vi har försökt skriva nå om varför vi e kompisar, vilka intressen vi delar, nån skoj grej som vi har varit m om samt något om gästens personliga intresse..svårt att förklara. Hoppas de blir uppskattat!
Vi har ingen presentation i vårt festprogram utan har valt att gästerna, en och en, får presentera sig genom att besvara fyra frågor:
Ditt namn?
Varför är du här? (frågan får INTE besvaras med "jag blev bjuden")
Hur känner du brudparet?
Lätta ditt hjärta genom att berätta om något milt pinsamt du varit med om.
Ibland får jag bara ångest över hur mycket allt kostar. Någon mer som har känt av det?
Pengarna liksom bara rullar just nu. Och så tänker jag på allt som ska betalas sen också. Hjälp!
Blev småsnål nu. Sonens kostym visade sig kosta 500 istället för 250. Men varför ska inte han få ha riktigt fina kläder egentligen. Grejen är den att han behöver en ny cykel också och så ska vi iväg på en fotbollscup i augusti som kostar massor. Hmm usch... inte bra när jag börjar tänka på detta. Blir liksom dumsnål.
Grrrr