Augusti 2011 - del 2
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
Jag tänkte beställa skorna från matildas fest.... men nu har jag världens problem. Jag vill ha olivgröna skor, den färgen hon anser vara olivgrön ser skrikgrön ut på min dator, och den färgen jag tror är olivgrön tycker hon är militärgrön. Vet inte hur jag ska göra nu, har ingen möjlighet att åka dit på ett tag.
har min klänning i mitt galleri:)
Hej alla augustibrudar!
Kanske kommer in i konversationen lite sent men även jag ska gifta mig i Augusti, den 27. Såg att det var någon mer här som skulle det:)
Här är min klänning. Enda ändringen är att det svarta broderiet byts ut mot spets och pärlor istället.
Hej alla augustibrudar!
Kul att det är flera som skall gifta sig den 27 augusti, det ska vi med!!!
Vi var oxå på bröllopsmässan i helgen, träffade också en florist som verkar superbra! Kankse samma? Ska maila henne idag tror jag.
Ikväll ska jag på gyminstruktion, ska bli spännande, ska använda mig av en PT ett par gånger så man kan få lite tips på hur man kan snygga till kroppen ordentligt! GI och träning fortsätter, tycker att det går ganska bra,- 4 kg och 6 cm i midjan på 3,5 vecka.
Börjar bli sugen på att prova klänningar nu, men skall vänta till mars-april nån gång, ska gå ner några kilon till först
Inbjudan skall gå ut till alla hjärtans dag, så det börjar närma sig!! Måste börja skriva kuverten snart!!
Till Snart fru Sir - ÄLSKAR din klänning, det är nåt liknande jag har tänkt!!! Dock vill jag ha korsettsnörning bak, tycker det är sååå snyggt!