Augusti 2011 - del 2
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
En allmän önskan:
Jag har sett att de allra flesta försvinner från BT när den stora dagen väl varit här. Jag skulle tycka det var så otroligt roligt om ni innan ni eventuellt försvinner kunde lägga upp någon bild från er stora dag här. Jag förstår självklart om i kanske inte vill visa era ansikten, men ta bort dom i paint eller något då.
Kort och gott, det skulle kännas som ett verkligt previlegie att få en liten glimt av alla augustibrudars stora dagar <3
Så vad säger ni? Är det något ni skulle kunna ställa upp på?
Hmm, visste knappt att det fanns. Men vet att en annan tjej fick ställa in hela bröllopet dagen innan då någon som stod henne när dog. Och jag tror inte de behövde stå för något och fick sedan gifta sig några månader senare istället.
Efter vår incident med vattenskadan så har jag funderat lite på om det kan vara något att ha, men vet tyvärr inget om villkor eller något sånt. i slutändan så tror jag inte att vi kommer teckna någon. Däremot har vi bokat med avbokningsskydd på bröllopsresan - något som vi normalt inte gör.
SkruttisOMuffis - Ja det är samma florist som jag har tänkt, hon verkade jätteproffsig, kanske bäst att maila henne nu då och kolla så att hon kan till mitt datum!
Jag lägger gärna upp en bild här efteråt, kul idé!
Jag tänker nog teckna en bröllopsförsäkring. Dels för att min svärfar är döende (vet inte när det är dags... och dels för att min sambo och jag håller på med en sport där det finns en del risker. En månad innan bröllopet kommer vi delta i VM, och man vet aldrig vad som händer...
Jag har funderat på bröllopsförsäkring men vet inte riktigt...
www.brollopsforsakring.se/
Man ska nog verkligen lusläsa, låter ju lite för bra för att vara sant. Men jag har å andra sidan haft lite dåliga erfarenheter av försäkringar jag behövt använda, så jag kanske är lite extra negativ.
En allmän önskan:
Jag har sett att de allra flesta försvinner från BT när den stora dagen väl varit här. Jag skulle tycka det var så otroligt roligt om ni innan ni eventuellt försvinner kunde lägga upp någon bild från er stora dag här. Jag förstår självklart om i kanske inte vill visa era ansikten, men ta bort dom i paint eller något då.
Kort och gott, det skulle kännas som ett verkligt previlegie att få en liten glimt av alla augustibrudars stora dagar <3
Så vad säger ni? Är det något ni skulle kunna ställa upp på?
Apropå bilder - vad har ni bokat för fotografer?
Jovisst kan man lägga upp bilder. Det är alltid kul att se hur alla andras stora dag har varit
Jag har anställt en hobbyfotograf som är jättebra. Hon är inte specielt dyr heller.