Augusti 2011 - del 2
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
..och vi beställde våra inbjudningskort igår. Korrekturet skulle komma inom en vecka så här är det lite pirrigt med:)
Jag hittade även en ring som var helt perfekt till min förlovningsring. Jag är lite osäker på om det var någon ring de gjort själva eller om det var den här från något märke men denna ringen påminner lite.
Min ring ska dock vara helt sluten... 14900 för 0,27 ct ... ... ... !!! Inte gratis detta!
@SnartFruSir Lägger upp bild så snart den är klar! Ska byta typsnitt på en del av texten och behöver hjälp med det då jag vill ha ett typsnitt som jag inte har (och som jag inte tänker köpa bara för det här...)
Igår skickade jag beställning på min brudklänning och min systers tärnklänning :D yeeeeey
@ Fröken T can´t wait!
@ Skumboll guuud vad fina! Men så är du ju lite av proffs har man förstått ;)
@TheD Vad spännande! Hoppas den blir precis som du drömt om :)
@ JennyP när min mormor fick diagnosen cancer sa läkarna att hon hade mindre än 3 månader kvar. Hon lyckades streta emot i drygt 2,5 år. Lagom för att att se min mamma gifta sig och min lillasyster födas (sladdis..) Så jag hoppas din svärfar på något sätt orkar ändå. Det verkar inte vara hans önskan att ni ska flytta på bröllopet så jag tycker ni ska köra på.
Vilka fina inbjudningskort ni har Skumboll och SnartFruSir!
Jag har börjat tänka helt om gällande vårt färgtema, vi hade tänkt oss champagne, vanlij och vinrött men efter att ha varit i bröllopslokalen en andra gång funderar jag om vi borde tänka om.
Anpassar ni bröllopsfärgerna mycket efter lokalen eller kör ni på de färger ni tycker bäst om?
Får ont i magen av att ha så svårt att bestämma mig. Klänningen är lite creme/vanlijfärgad så jag skulle vilja ha några färger som passar med dem. Har ni några tips?
SnartFruSir och Skumboll, vilka fina kort ni har gjort!!!!