labbalabba skrev 2011-06-22 19:44:47 följande:
ja bröllopsplanering är ett väldigt bra sätt att tänka på annat :) hoppas att ni kan få en ny liten knodd när ni känner er mer redo!
Ja planering är nog bästa sättet att tänka på annat
Nu när paniken över att det kanske skulle bli plus så kom vi överens att när bröllopet är stundat den 13e augusti, så blir det bebis verkstad
Vilket innebär att första försöket blir på bröllopsresan! WEEEY! Och denna gång känns det inte lika panikartat!
Pinkgrape skrev 2011-06-22 19:56:59 följande:
Jag hade varit ÖVERLYCKLIG om jag hade plussat sex månader efter dottern. Vi har nu kämpat i snart 4år med ett syskon och det vill sig inte alls. Tyvärr har vi inte råd med IVF och sådant (min sambo vill inte heller), så vi får helt enkelt bara fortsätta försöka och hålla tummarna.
Nu är det ju så att jag förstår er Beautiful Disaster till 100% att det hade känts lite sisådär med ett barn till så tätt inpå när man gått igenom något sådant. Jag hoppas att det ska gå väger för er sen också, när ni känner er mer redo och all bröllopsstressen är över :)
Kan inte säga att jag vet hur det känns, då jag blev gravid trots p-piller med Elliott. Men min svägerska har en tjej som fyller 5år i september och i blir storasyster dagarna kring vårt bröllop.
De har kämpat sedan lilltjejen var ett halvår, så ge inte upp hoppet än!
De trodde inte att de skulle kunna bli med barn igen!