Lyckan är total idag! Inte nog med att allt inför bröllopet börjar bli klart så blev jag HIPPAD igårkväll! Jag som var så besviken på mina systrars lama hippa.. Tyvärr kunde inte mina systrar närvara igår och flera andra kunde inte heller. Så det blev jag, min kusin, min bästa vän och min ena svägerska :) Min kusin kom och kidnappade mig på sin motorcykel, fick ha hjälm med spetsgardin på ;) Efter vägen stod de andra två och hade vätskekontroll. Jag fick lite snacks hos min kusin och fick sedan ögonbindel, en bil hämtade oss och sedan fick jag gå utvur bilen och balansera ut på något. En båtmotor startade, efter ett tag blev det tyst. Hörde någon ro en båt och sedan fick jag ta av mig ögonbindel. Där satt vi fyra tjejer vid ett fulldukat bord på en flotte mitt ute på en spegelblank sjö med solen skinandes från en nästan molnfri himmel :D Vi åt och drack, sedan kom en motorbåt stylande förbi. Kvällens uppgift var att åka vattenskidor, jag var mer under vattnet än på ;) Helt plötsligt från ingenstans kom ösregnet, så vi blev bogserade in till land och fortsatte kvällen i en grillkoja :) En helt underbar kväll med många skratt, roliga bilder och massa annat. Fick veta sedan att mina systrar planerat detta tillsammans med min kusin! Idag mår jag som förtjänar, bakis som bara den men lycklig till tusen!