labbalabba skrev 2011-06-16 14:24:43 följande:
jag tycker absolut att man kan sätta gamlingarna vid ett eget bord :) Det är ju som du säger att troligtvis har de mer att prata om tillsammans än med dina vänner kanske? Vi kommer nog göra underfär likadant, eller vi ska duka som ett E-bord men kommer nog att placera de äldre bredvid varanda...
Har inte alls börjat på bordplaceringen faktiskt.. Ska vara lediga nästa vecka så då får vi se till att åtminstone börja på allt sånt! Har knappt börjat på festprogrammet än, har inte skrivit något vigselprogram, brdugummen har inga kläder eller skor och vi ska fixa allt själva :) börjar bli en aning stressad men men.. på måndag ska vi iaf träffa prästen och ta en ny titt på festlokalen! så det går framåt sakta men säkert!
Har inte börjat med vigselprogrammet heller och min m2b har inte heller några kläder. Han verkar tro att det är hur lätt som helst att fixa. Så jag överlåter det med varm hand till honom och hoppas att han löser det.
Vi ska kika på festlokalen igen på lördag och sen ska vi träffa prästen nästa vecka vi med. Det närmar sig. :)
Jag har mer panik än brudgummen... han tycker inte det är någon stress... Gah... det tycker jag. :)