Augusti 2011 - del 2
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
dessutom frågade jag i denna tråd och ingen annan tråd
Skruttis: Jättefina inbjudningskort! Nästan så att man fäller en liten tår här borta :)
Helt OT men..
Jag har jobbat som mäklare på en liten byrå till för två år sedan, då jag började som projektledare på ett företag inom fastighetsbranschen. Nu såg jag precis att min gamla chef lagt ut ett av mina sista hus till salu igen. Ingen fara med det, men sedan såg jag att han bara snott alla mina texter rakt av. Han har inte ens brytt sig om att ändra på datum osv.
Köparna, som nu är säljarna, var tyvärr otroligt knepiga personer. Så det är väl rätt åt chefen att han tagit på sig ett uppdrag där det är bäddat för motgångar redan från början.
Men kan inte hjälpa att tycka det är lite grisigt, att bara ta allt mitt material, och använda det som om det vore hans eget jobb. Haha, antar att man inte kan copywrite-a sina säljtexter. Men så som han var, så är jag inte förvånad över att han vill ta på sig "äran" för någon annans jobb.
Aja, skönt att få skriva av sig ibland. Känns redan bättre :)
Snartfru: Det finns chefer och så finns det chefer! Riktigt ruttet när de gör sådär men ta det som en liten komplimang, chefen skulle inte kunna skriva det bättre än vad du redan gjort en gång!