Augusti 2011 - del 2
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
Idag kom mina skor :) De är lite för stora, men jag tror jag löser det med lite silikonkuddar. en mindre storlek hade nog varit för liten ändå. Är superglad att så mycket börjar falla på plats nu!
Jag hade beställt två kinaklänningar, de var superfina och välgjorda men den ena var för stor och den andra passade inte riktigt min felkonstuerade kropp. Haha! Men nu har jag hittat MIN klänning och till och med ett par fina skor. Nu funderar jag ett band med lite bling-bling att knyta kring klänningen och om jag ska ha slöja. Svåra beslut minsann!
Idag var en riktigt bra dag. Tärnklänningarna kom, kinaklänningar, och de var jättefina. En utav tärnorna har nu hunnit pröva den och den satt riktigt bra :) Jag måste bara träna på snörningen lite hehe
Det kom även ett till paket och i det fanns min blivandes väst och kravatt, satt som en smäck, och fyra slipsar till marskalkerna :) Superfint var det :)
Idag kom så inbjudningarna fram till gästerna och flera gäster har redan OSAat
Och så har vi planerat ikväll med kompisen som ska hjälpa till att fixa maten samt musiken i kyrkan så nu känner jag mig trygg med det också.
I lördags var vi i Ullared och köpte bla bordsdekorationen. Provdukade igår och känner mig såååå nöjd