MarkusOAnna skrev 2011-01-09 14:54:06 följande:
Att man orkar? Tur man inte bor i avundsjuka Sverige!
Vi har bokat Michael (och har även varit på ett bröllop där han spelat och även träffat honom och hört honom spela bara för oss vid ett möte) och vi är jätte nöjda och glada för det och om någon kommer fråga mig om tips om musiker så kommer jag givetvis tipsa om honom. varför skulle jag inte göra det?
Sedan om folk frågar efter tips så ska man få tipsa, det är väl det ett forum är till för? annars finns det ingen anledning att ha ett forum.
Och en fråga ska inte ni gifta er? kanske bättre ni lägger er energi på det istället.
Word
Markus
Att du/ni insinuerar att det som jag - och många andra med mig - har uppmärksammat som smygeklam egentligen skulle vara fråga om avundsjuka var det konstigaste jag har hört och något som jag inte ens kan ta på allvar.
Jag har tagit upp denna problematik under rubriken "Reklam på forumet" under "Bröllopstorget - Sajten" och jag förväntar mig att BT själva börjar ta i detta problem. För mig handlar det om att tispen på forumet ska vara oberoende och ärliga, det är ju helt meningslös information om musikerna själva börjar beskriva sig själva på ett självförhärligande vis.
Sen förstår jag inte hur man som näringsidkare kan med att hålla på detta närmast bedrägliga och oärliga vis.
OBS! Jag utgår ifrån att detta inlägg kommer att raderas.