Inlägg från: MarkusOAnna |Visa alla inlägg
  • MarkusOAnna

michael abrahamsson alt. band??

panzano5 skrev 2010-10-19 23:58:22 följande:
    jag ska fixa musiken till min barndomsväns bröllop i maj nästa år. de ska ha festen på långedrags wärdshus. budgeten ligger på runt 10 000 kr. jag väljer mellan ett par stycken men har ännu inte kontaktat några av dem. det är mycket prat om mikael abrahamsson här inne på bt vilket känns bra eftersom en annan vän hade hört talas om någon som haft honom på ett bröllop och var nöjda. men då hade han spelat själv. tanken var väl egentligen att jag skulle boka ett band. men de band jag lyssnat på som nämns här inne har varit lite för,, ja vad ska jag säga,, för klämkäcka. då känns han mikael mer rätt. hur har ni gjort? är det någon som har någon erfarenhet av en trubadur på bröllop, eller är det band som gäller? tacksam för hjälp och råd :) hälsn cecilie

Vi vill att så många som möjligt vill stanna länge och festar loss med oss.
     Jag tror inte det spelar någon roll om man har band eller dj bara det är skön stämning på festen och bra musik spelas.

• MarkusOAnna

Att man orkar? Tur man inte bor i avundsjuka Sverige!

Vi har bokat Michael (och har även varit på ett bröllop där han spelat och även träffat honom och hört honom spela bara för oss vid ett möte) och vi är jätte nöjda och glada för det och om någon kommer fråga mig om tips om musiker så kommer jag givetvis tipsa om honom. varför skulle jag inte göra det?  

Sedan om folk frågar efter tips så ska man få tipsa, det är väl det ett forum är till för? annars finns det ingen anledning att ha ett forum.

Och en fråga ska inte ni gifta er? kanske bättre ni lägger er energi på det istället.

Word

Markus

• MarkusOAnna

tessan031

1
    När min tjej (Anna) sökt på dig så har du nästan bara gjort inlägg på musikforumet dvs att du är till 99% musiker själv och därmed avundsjuk eller känner dig hotad eller så har du väl inget bättre för dig.

2
    Lämna forumet för de som ska gifta sig istället för att kladda negativa ord på massa musiktrådar.

3
    Tror du verkligen på allvar att man kan lura folk att gilla musik, alla har väl olika smak och egna öron att lyssna med.

VH Markus

Svar på tråden michael abrahamsson alt. band??