Inlägg från: Hoffsennanen Tottoplex |Visa alla inlägg
  • Hoffsennanen Tottoplex

2 gäste bort =(

Nejdå! Förstår att du är besviken! Men kanske inte så bra på bloggen dock Hon vet att du är jätte besviken och nu är det upp till henne att ta ställning därefter. Men skulle vara som dig jätte besviken!

• Hoffsennanen Tottoplex

Båda kan tänka på varandra osv osv. Men kan inte oxå vänninan och hennes man åka dagen efter eller vad som för det är ju ändå inte samma dag som bröllop och hans födelsedag är? Man måste ju kunna mötas för om min vän hade gift skulle jag gjort allt jag kunnat för att vara där. Hon kunde ju kommit på vigseln och sen rest eller vad som det visar ju i vilket fall att ts är betydelsefull för henne

Aleta skrev 2010-10-20 22:42:12 följande:
    Hon måste väl ändå prioritera den hon ska dela sitt liv med? Att skriva som du gör på din blogg är inte snällt och det enda du uppnår med det är att hämnas på din vän genom att försöka få henne att må riktigt dåligt. Tänk dig in i hennes situation en stund. Det kan bli så att saker och ting krockar och man måste välja. Vill du då ha en vän som är din vän i alla stunder eller en vän som försöker tvinga dig att välja mellan två älskade personer. (I hennes fall försöker du tvinga henne att välja mellan dig och hennes man.) Och ja, hon har vetat om ditt bröllop länge, men du borde ha vetat om ännu längre att hennes man fyllde 40 också, eller hur? Min personliga åsikt är att ledsen får du vara, men besviken tycker jag att du ska vara på ditt eget beteende, inte på hennes. Jag hoppas och tror att du kommer att få ett underbart bröllop och jag vill poängtera att jag har inget som helst emot dig även om jag gissar att du blir arg när du läser mitt inlägg. Jag vill bara ruska om dig lite i bröllopshysterin och be dig fundera över vad som är viktigast, din vän eller din dag.
Svar på tråden 2 gäste bort =(