• Niini

21 maj 2011 - del II

Såg den gamla tråden stängt..

Snart bara 6 månader kvar! Hur långt har ni hunnit i planeringen?

• Svar på tråden 21 maj 2011 - del II
  • Niini

Vi har äntligen kommit igång med korttillverkningen! 30 halvfärdiga kort fixade av 50 :)

• Niini

Hur går det för er tjejer? Här väntar vi bara på att få de första inbjudningarna klara så vi får skicka iväg dem till de som bor utomlands :)

• Niini
    21maj skrev 2010-12-15 17:14:45 följande:
    Just nu är jag nog inne i en fas och struntar i bröllopet:) får ju inget gjort mer ändå.. får ta tag idet igen efter nyår och hoppas på mer insiration då.:) Nu är det ju jul och det är den mest hysteriska tiden på året. Guuud vad det är mycket att göra. Fixa maten, julklapparna, städa skicka ungar till skolan osv.... Hoppas jag får gjort det sista nu till helgen så jag får andas lite innan allt annat stök ska sätta igång...

Har ni hittat några fina ringar ännu? jag har det då inte... men det är ju några månder kvar så det är nog lungt:)
    Joo.. som tur är ska vi bort över jul så jag skiter faktiskt i städandet ;) Sen var jag så lat så jag klickade hem 90% av julklapparna, rekomenderas!

Jag har hittar FÖR MÅNGA snygga ringar :D Har 3-4 starka kandidater nu. Ska o prova alla när det börjar närma sig lite mer. Förhoppningsvis är en av dem mycket bättre än de andra då :)
  • Niini
    21maj skrev 2010-12-21 17:44:28 följande:
    Och nu är det bara 5 månader kvar:)
    Jepp :)

Dock står det rätt stilla här nu, julen kom emellan ;)
  • Niini
    21maj skrev 2010-12-30 23:54:51 följande:
    så där nu har jag köpt ringen. äntligen... Blev en ganska enkel, men passade min sarek ring... provat så många men inte passat mig eller varit fin tillsammans med forlovningsringen...
    Vad kul att du äntligen hittat en ring :) Själv hittar jag bara nya att bli kära i.. O de tycks av nån underlig anledning bli dyrare för varje ring.. Nu är jag uppe i 14 600kr (grovt översatt från euro).
  • Niini

Hittade nyss jättesnygga brudkronor/tiaror!

Nån som beställt därifrån? www.kronbruden.se/

Inte för att jag vet hur jag ska ha håret men ifall om ;)

• Niini
    CherryKola skrev 2011-01-28 11:16:46 följande:
    Yay! Nu är det bestämt, det blir Japan på smekmånaden ^_^ En hel månad dessutom! *happyface*
    Ooh, låter nice :)
  • Niini
    Jejkej skrev 2011-01-28 11:42:33 följande:
    Tycker vi börjar få det mesta klart.
    Vi ska bara prova ut kläderna, allt är beställt.
    Jag var lite  snabb med min ring och beställde den och fick den gjord, men nu är den tillbaka hos smeden och hoppas jag blir mer nöjd när jag får tillbaka den igen.

All tid går i bröllopens tecken känns det som just nu, kommer på något nytt nästan varje dag som vi inte tänkt på, eller vill vi ändra på det vi redan köpt eller bestämt. hehe.

Men det är kul och det är en helt fantastisk tid vi lever i,
    man längtar otroligt mycket till maj, men ibland känns det som  tiden går lite väl fort, jag vill ju alltid leva så här! ;) hehe
    O jag tycker ingenting händer på bröllopsfronten numera :P Allt står helt still, enda som har det det hela o göra är väl danskursen vi går på.

Något vi VERKLIGEN borde börja ta tag i är musiken till festen. Inget bokat ännu o vi vet inte ens vad vi vill ha. Dock har vi en mässa inplanerad nästa helg o 12.3 ska det komma representanter för x antal märken till en guldsmedsaffär här i stan o förevisa. Så då bestämmer vi ringarna!
  • Niini

Gav de två första inbjudningarna i fredags. I veckan ska resten göras klara o delas ut. Sen ska vi väl börja fundera på maten snart o ringarna ska bestämmas o beställas om två veckor!

• Niini

Knåpar det allra sista på inbjudnigarna nu. Imorgon åker de ut!

• Niini

Provkamning och -sminkning kan nu kryssas av vår lista. Efter lite "meningskiljaktigheter" så blev det till sist mycket bra. Kommer vara sååå fin om 19 dar! (om man får lov o skryta lite Flört)

• Niini

Grattis allihopa! :)

Vår dag blev helt underbar, men som så många andra gick den alldeles för fort!

• Niini

Nu har vi varit gifta i 2 veckor, hur känns det?

Här är vi ännu på bröllopsresa till måndag, får se sen när vi återgår till vardagen :)

• Niini
    mazlin skrev 2011-06-08 13:42:31 följande:
    När är det efternamn och allt sådant ändras? 
    Jag skickade in papper tillsammans med hindesprövningen men ska väl få hem nå papper nu efter bröllopet typ grattis nu är du gift el nått? 
    Jag fick mitt första kort med nya namnet på hemskickat nån gång under vår bröllopsresa. Tror förra veckan kanske det var.
Svar på tråden 21 maj 2011 - del II