21 maj 2011 - del II
Såg den gamla tråden stängt..
Snart bara 6 månader kvar! Hur långt har ni hunnit i planeringen?
Såg den gamla tråden stängt..
Snart bara 6 månader kvar! Hur långt har ni hunnit i planeringen?
Jag har hunnit med en hel del känns det som.. håller mitt tidsschema..
all dekoration-klart
tårtan som jag hade tänkt göra själv men inser att det inte hinns med är beställd
klänningen- klar
transport -klart
håret och smink hoppas jag är klart (usch jag e så velig när det kommer till sminket.. vill själv men är jag stadig på handen den dagen... tror inte det)
sett ut ring men inte beställt än
bordsplaceringskorten- klara
inbjudningskorten för 3-dje gången- klara (har ju massa nu asg)
köpt en korsett som kommer i veckan
buffen är väl genomtänkt och klar i huvudet
ska beställa en sån där wedding cloak på ebay ifall det blir regn. tycker dom e lite fräcka..
vårat följe är klart och även våran toastmadame.
väntar med blommor och hans kläder tills feb.
har ju 8 barn som ska ha julklappar och ett litet barnbarn som vill ha massor:)
tänk att detta kunde vara så kul. jag som aldrig skulle gifta mig:)
Hejsan.
Här är en till som gifter sig den 21a maj
Känns som att vi ligger efter i planeringen, men jag tror nog allt kommer lösa sig tillslut :)
Kan inte i huvudet vad som är klart, men håller iaf den tidsplaneringen jag har på bloggen, har en månad på oss att fixa vigselplats enligt den listan och vi ska bara prata med museet som ligger intill och se om det är fritt fram eller om det är nån annan aktivitet där, annars ar jag/vi ingen aning om var vi ska vara
Vi har äntligen kommit igång med korttillverkningen! 30 halvfärdiga kort fixade av 50 :)
Hej, känns som jag också ligger lite efter... Jag som var nöjd med att ha kyrka och lokal bokad. Nu får jag nog lägga på ett kol!
Vi har inte ens kollat om det går att vara på den platsen vi vill. Men annars finns det en till plats precis på samma ställe (framför eller bakom gravhögar)
Hur går det för er tjejer? Här väntar vi bara på att få de första inbjudningarna klara så vi får skicka iväg dem till de som bor utomlands :)
Just nu är jag nog inne i en fas och struntar i bröllopet:) får ju inget gjort mer ändå.. får ta tag idet igen efter nyår och hoppas på mer insiration då.:) Nu är det ju jul och det är den mest hysteriska tiden på året. Guuud vad det är mycket att göra. Fixa maten, julklapparna, städa skicka ungar till skolan osv.... Hoppas jag får gjort det sista nu till helgen så jag får andas lite innan allt annat stök ska sätta igång...
Har ni hittat några fina ringar ännu? jag har det då inte... men det är ju några månder kvar så det är nog lungt:)
Vi gjorde så förra året med julklapparna.. så smidigt. vettesjutton varför vi inte gjort så i år... irriterad på mig själv... och tänk om man bara kunde skita i allt trist bara för en dag:) jo jag vet att det kommer på resan men innan dess:))) aja bara att bita ihop..
jag måste vara extrem kräsen när det kommer till ringarna.. har ju lyckats med allt det andra och är supernöjd men ringarna, nä...
Och nu är det bara 5 månader kvar:)