• Niini

21 maj 2011 - del II

Såg den gamla tråden stängt..

Snart bara 6 månader kvar! Hur långt har ni hunnit i planeringen?

• Svar på tråden 21 maj 2011 - del II
  • 21maj

Nu har jag fixat en symaskin så jag håller på att sy stolsöverdrag i mängder.. Lite kul, med tanke på att jag aldrig sytt innan:)

• Millemoj

Ska iväg idag och köpa bordsdekorationer, leta snygga servetter i rätt färgtema, dekorationer till partytältet och säkert en hel del annat "onödigt" kommer att inhandlas!

Kul är det!!!

• Niini

Gav de två första inbjudningarna i fredags. I veckan ska resten göras klara o delas ut. Sen ska vi väl börja fundera på maten snart o ringarna ska bestämmas o beställas om två veckor!

• cindy1

Vad roligt att denna tråden har tagit fart igen. Jag ska oxå gifta mig 21/5. Alla kläder är klara utom min dotters som min mamma ska sy nu mars. Sen är det bara skor kvar. Musiken är DJ. Bussen är bokad från kyrkan till festlokaeln. maten är bestämd, Har en restaurang som fixar ne två-rätters middag sen en bekant som bakar tårtan. Vår skjuts är klar sen länge hela dagen, fotograf har vi en bakant som är under hela dagen och en stund på festen. Brudbukett och blommor är beställda. Hindersprövning och talet med prästen är klart. Ska bara prata med kantorn och vaktmästaren om musik och blommorna i kyrkan. Sen blir det en resa till Tyskland för att inhandla allt vin, sprit, snacks m.m.

• Millemoj

Skickade ut inbjudningarna igår! Ska bli riktigt spännande och se/höra folks reaktioner...

• 21maj

Jag köpte en ny klänning. Tycker det blev lite mycke klänning för mig, så nu e det den eviga väntan igen... Har tänkt på en sak.. Är det verkligen bra att börja 1 år innan man ska gifta sig:) jag har bytt inbjudningskort 3 ggr , till slut skickat iväg det tredje.. bytt klänning, velat fram och tillbaka på massa saker.. om man inte hade haft så gott om tid, så hade man nog varit nöjd med det första valet:) iaf så har jag en del av maten kvar och skorna.. Fast skorna väntar jag med tills klänningen kommer:)

Svar på tråden 21 maj 2011 - del II