21 maj 2011 - del II
Såg den gamla tråden stängt..
Snart bara 6 månader kvar! Hur långt har ni hunnit i planeringen?
Såg den gamla tråden stängt..
Snart bara 6 månader kvar! Hur långt har ni hunnit i planeringen?
så där nu har jag köpt ringen. äntligen... Blev en ganska enkel, men passade min sarek ring... provat så många men inte passat mig eller varit fin tillsammans med forlovningsringen...
Hittade nyss jättesnygga brudkronor/tiaror!
Nån som beställt därifrån? www.kronbruden.se/
Inte för att jag vet hur jag ska ha håret men ifall om ;)
Dom va fina där.. men jag ska inte ha nått sånt där i håret..
Men iaf.. idag har jag bestämt att jag ska skicka ut inbjudan.. en del av våra vänner som inget vet börjar prata om semester och sånt där.. i maj... så jag tänkte sätta stopp för deras planer direkt:) och inrikta dom på mina planer:) ego? oja:)
hur långt har ni andra kommit?
jag e klar med det mesta.. blommor e beställda, ringen är köpt, ja allt utom maten i princip...
Nu är det tårta, brudgummens samt bestmanens kläder, bil samt trubadur kvar att fixa! Väntar på att alla ska svara på inbjudningskorten och är allmänt nervös inför att prova klänningen när den kommit... Väntar och längtar efter min ring som är färdig 1 februari...
Min fina festman pratade nyss med dom på Gamla Uppsala Museum och det gick finfint att gifta sig där ^_^ På marken utanför alltså... Men vi fick räkna med att bli utittade sa hon :)
Försökte ringa och boka vigselförättare men det var ingen som svara så får testa igen imorn. Lite småstressad börjar jag faktiskt bli, igen... >_>
Yay! Nu är det bestämt, det blir Japan på smekmånaden ^_^ En hel månad dessutom! *happyface*
Tycker vi börjar få det mesta klart.
Vi ska bara prova ut kläderna, allt är beställt.
Jag var lite snabb med min ring och beställde den och fick den gjord, men nu är den tillbaka hos smeden och hoppas jag blir mer nöjd när jag får tillbaka den igen.
All tid går i bröllopens tecken känns det som just nu, kommer på något nytt nästan varje dag som vi inte tänkt på, eller vill vi ändra på det vi redan köpt eller bestämt. hehe.
Men det är kul och det är en helt fantastisk tid vi lever i,
man längtar otroligt mycket till maj, men ibland känns det som tiden går lite väl fort, jag vill ju alltid leva så här! ;) hehe