Välkomna till Tivoli Empatia!
Hej hej!
Ikappläsning och sjukstuga i flera veckor hör inte ihop så bra. Vi skickar runt förkylning - ont i halsen - feber i olika varianter mellan oss och det börjar tära på de flesta. Säkert en orsak att lilleman inte går upp i vikt som han kanske borde. Snart liknar han väl sin syster i konstitutionen... O ändå öser han ner mer mat än många bebisar. Märkligt!
Snorkis- maken o jag hoppar jämfota av ilska över hur obetänksamma o korkade människor kan vara i bemötandet av det som drabbat er o lilla S. Och jag måste säga att du är stark som orkar skriva här - och jag är tacksam att du gör det för det lär mig mycket också om hur jag bättre kan möta männsikor i sorg. Inte min starka sida hittills. KRAMAR!!!
PB - finns det ingen ände på alla saker som går sönder för er? Jag tycker vi alla bestämmer att botten är nådd för trasigheter i casa PB! (Vår diskmaskin verkar ha sympati-insjuknat med eran, om det är till någon tröst.)
Telis och ni andra berättare - jättefina barnbeskrivningar. Kan hända får jag inspiration att knåpa ihop något om Mindre o Lilleman framöver.
kikki - fy sjutton för såna oempatiska BMs. Hoppas att du ändå kan landa i att inte ha fått en toppförlossning. Grattis till lillkillen!
O så lite frågor till tråden:
Mindre har förlagt sina höstvantar, och det blir väl till att köpa nya som kan räcka genom vintern. Vad var det för märke som många var så nöjda med? Hestra? Har ni nypor som håller fast vantarna, eller vilka andra system finns? Reimaoverallen hade ju inbyggd vanthållare som var super, men nu tänkte vi försöka köra begagnat i overallväg i år.
Äsch, dags att gå till tvättstugan. Får återkomma nu när jag hittat in igen. (Fin trådstart AM!)