Välkomna till Tivoli Empatia!
FruE - supertjusiga bakverk. Tänk om du gjort vår bröllopstårta istället för klåparen på restaurangen! Med tanke på att de ställde undan halva tårtan innan folk hade hunnit se att den fanns - så hade det räck om du gjort för 40 personer.
Oupsie - angående skötbord så kan ett alternativ om ni har plats, vara att ha skötbädden på diskbänken. Så har vi haft med lilleman då han inte fick använda Mindres skötbord i början (skötbädd på en hög MALM-byrå alternativt golvet i hennes rum, vatten i bytta bredvid). Det man behöver finns i en avlagd sån där godisburk från affären, och blöjor i en hög bredvid. Fast vår diskbänk är ju rätt lång förstås.
(För övrigt är MALM- byrå med lådinsats gudomlig att stoppa undan små och stora saker i - om än tråkig för den finns överallt.)
Idag är det utvecklingssamtal med chefen. Tyvärr har jag insett att mitt stora problem i livet är att sätta upp mål, för jag är så rädd att inte nå dem (duktiga flickan vill ju inte misslyckas). Det blir lite svårt nu i början i alla fall - då jätteföretaget vi nu ingår i bygger verksamheten på mål på alla nivåer (vårt lilla företag har glatt struntat i allt sånt i alla år.) Inser ju att det är bättre så här - men attans vad svårt det är att komma igång. Kan ju inte ens sätta träningsrelaterade mål för mig själv, och det är ett ämne jag borde kunna...
Verkligen utvecklingspotential i alla fall.