Smint-nej tyvärr inte . Jag tjatade upp honom vid tio, körde in till Jula för att köpa saker till vasken och bad hoinom smsa mig artikelnummerna, väl där kom inget sms, försökte ringa flera gånger, så till sist chansade jag och köpte sakerna. När jag kom hem sov maken, nytt tjat, frukost och sedan la han sig in, behöver jag säga att vi INTE är så överens just nu!?!
Räknade ut med lillfingret att det skulle bli så här vilket min käre make aldrig kan lära sig verkar det som. Resultatet är att nedervåningen inte blir klar i tid och jag blir ännu mer stressad eftersom det är inga av de sakerna som ska göras som jag kan göra själv. MEN jag har lovat mig själv att ta det lugnt och göra det jag kan så får maken stå sitt kast och förklara för alla varför vi inte är klara.
Jag unnar honom mer än gärna att vara ute med nya vänner och ha roligt MEN han visste vad som gällde i helgen........jaja nu fikar jag och ser Greys Anatomy ska måla min gungstol sedan tänkte jag så är den klar.
Som grädde på moset har jag fått en ny känga i media vilket får mig att vackla i mitt ursprungliga beslut, får prata av mig med kollegorna på måndag och se vad de tycker.
Blommis-