Välkomna till Tivoli Empatia!
Hoppar in och ser att Lappis behöver en kram!!!
Vill egentligen mest säga att tråddejten är bokad.. mer info kommer i bloggen när jag inte är på jobbet...
Hoppar in och ser att Lappis behöver en kram!!!
Vill egentligen mest säga att tråddejten är bokad.. mer info kommer i bloggen när jag inte är på jobbet...
Snorkis - Rörigt... själv parkerade jag Trollet i bärselen och drog runt.. plus att han lugnade sig med napp rätt tidigt... men ärligt minns jag inte alla detaljer om hur han var vid Leffelinas ålder... får läsa gamla trådar i så fall...
För egen del har Trollet haft det bättre på dagis idag så nu ska jag lugna ner mig några hekton. Nenne - förvirringen består i att försöka reda ut ett nytt sätt att bedriva vardag där få gamla vanliga rutiner funkar.. det är slut med ensamma morgnar och sova på bussen... tex... Och så är jag förvirrad över vilka delar som borde justeras och hur.. mindre arbtid osv osv...
Snartis - tack för läsningen! Och kära nån! Gick det bra för den andra kvinnan?!? Om du nu fick veta det?
Snaily - usch vad tungt med Ys farmor! Kram till er alla!
Ego - dels jobbar jag med frågor på jobbet som när det var aktuellt senast hamnade på Uppdrag Granskning. Dels går inskolningen upp och ner.. men det verkar funka.. Trollet behöver snälla människor som tar hand om honom och det verkar han få... Sedan lyckades det bli onsdag här! Skräll!
Hm... 7 års kris?! *räknar* Nej... vi hade ingen sådan... vi firade 7 år med att jag bytte jobb och vi köpte hus och tokrenoverade plus hann med ett missfall. Vi inledde vårt gemensamma liv med 2,5 år på distans, lagom slitigt men nyttigt....
Ego - idag har det gått bättre med sömnen natten till idag, bättre på dagis och jag kom hem till en harmonisk son! tjohoooo! Annars har jag vinkat av favvokollegan för alltid och surar nu hysteriskt över hur svårt det är att få folk att stanna i provinsen...
fniss fniss!
Jag ägnar mig åt att vobba - jobba hemifrån med sjukt barn.. Trollet har förkylning och ligger/halvsitter just nu och sover i vagnen. Lyssnar på hans hostningar via babyvakten... och jobbar intensivt under tiden... (plus BT:ar... hihihi)
Liten - vi har en sådan kompost som Parnassia länkade till och den är superbra! Enkel att montera och enkel att använda och tömma!