Hej alla! Hihi, här har ni redan rett ut det hela ser jag!
Doktorns ord:
"Ja ni har ett snyggt embryo här, möjligen lite långsamt, det hade gärna kunnat få vara fyra celler, för den statistken är bäst. men den även på tvåcelliga har vi resultat, så det finns hopp om det här. Huvudsaken är att det ser rent och fint ut och det gör det. Om det delar sig vidare blir det ingen skillnad längre fram." Sa han.
Vi skämtade lite och han sa att lagom vid Påskallavik på vår hemresa) så är det fyrcelligt, men jag undrade om det inte kunde vara en deal att de blev det ungefär vid fördrinken på 40-årsmiddagen nu istället. Det trodde han absolut.
Jag har hunnit umgås en hel del med de riktigt mörka-och egentligen inte alls logiska tankarna-idag. De som viskar från axeln att när nu Ninnis i granntrådenoch EA och Mugglan lyckats av alla de jag hållit i handen de här senaste veckorna, så kommer givetvis inte jag också att göra det utan det blir jag och min enfaldiga längtan över. Jag vet att det är fånigt, och det verkar antagligen missunsamt också, men det är inte att Jag inte unnar alla andra sina plus-tvärtom. Men jag vill också vara en av dem.
ja, ni fattar ju, hoppas jag.