Välkomna till Tivoli Empatia!
Men Fossing vad läskigt! han har säkert blivit droga för det där låter ju inte normalt! nu vet jag ju iofs int ehur mkt han normalt bruakr dricka, han kanske inte brukar dricka så mtk och så fick han i sig mkt och det snabbt för att han hängde på de andra eller nåt men det låter ju onekligen mer som om han blivit drogad helt klart! förstår om du blev rädd o stressad - det hade jag blivit (och har blivit när jag var med storan pappa han somnande på nattbussen hem och vaknade i en mörk o kall buss i ett garage många timmar senare då var jag redan uppe md dottern sen flera timmar tillbka och ett nervvrak just därför att han ringt o sagt att du, jag tar nattbussen hem)
nu har maken åkt iväg på gärdesoutleten - det är Zoo York, Ecko o andra märken som han gillar och det till en billig penning (för att vara dessa märken) han visste inte att jag räknat in detta i månadens budget så han blev glatt överraskad när jag väckte honom m den nyheten imorse
nä, nu ska jag plugga Kemi och det periodeiska systemet, kolföreningar och fossial bränslen...