• Hattis

Välkomna till Tivoli Empatia!

• Hattis

Ahh, Klockis, snart dags för orgie i rosa målarfärg och lön för mödan?

• Hattis

Låter kanske inte så gott med malda kärnhus iofs. Men man bakade ju barkbröd förr och det lär ju vara fibrer för magen...

• Hattis

Natti hörni, hög tid för mig att krypa in under hatten.

• Hattis

Sovmorgon + någon timma till kompisdate =datortid!

Smint - Nu blir det till att rapportera dagligen Hur mår du?

EA - Hm, när cykeln blir normal efter mf är nog superindividuellt, så knepig som den blivit på mig behöver den ju inte bli för alla. Jag som är en superregelbunden 27 dagars (28 m p-piller) har fått allt från 22-47, ibland med mellanblödning, ibland inte. Även ett och ett halvt år efteråt. Mitt tips är förstås att du kollar så att prolaktinvärdena inte är för höga.

Vickan - bajs med störtmens och knepig med klk. Man kan ju ha hängande tyggarderober för de kläder man är mest rädd om, Hos oss är klädkammaren även någon sorts undanstuvningsplats för diverse fritids/friluftsutrustning och sådant är ju inte så ljuskänsligt (om man inte är lite mer fåfänga än vad vi är förstås).

Oupsie - Tänker på dig och hoppas att du får mindre ont när Daisy har tittat ut. Kram!

Parnassia - Hoppass så att du fått/får sova. Kram till dig med!

Ego - i fredags hittade jag ett brunt spår på förmiddagen men inget mer sedan. Inget igår. Undrar hur det kommer att gå idag. Sist jag hade mf så visade det sig varannan dag i början.

• Hattis

Är väl inte riktigt ikappläst men lufsar in iaf, trööött, men inte så trött som jag borde vara Obestämd.

Har inga barnvagnsråd men ett grattis till PB som har hittat så mycket billigt och bra och fixat så mycket

Ang. kost - Har snöat in på att kanske sluta med/dra ned på mackor, tror att jag äter alldeles för mycket bröd. Funderar på att byta ut mot fil, müsli, keso etc. Får se hur det går.

Oupsie - å, hoppas att det är på g snart!

Snorkis - Kram!

Sweet - Vad spännande!!! Och vad bra med två så att ni kan jämföra och minimera risken för att bli uppskörtade. Hoppas nu att det inte är allt för dyrt och krångligt. Heja er!  *väntar nyfiket på rapport efter morgondagen*

• Hattis

Mugglan - vad jättesvårt att inte oroa sig när det känns så där Växte magen snabbt förut också? Kram vännen!!!

• Hattis

Har inga råd att ge Mugglan, bara en kram!

Och stackars Hektor.

• Hattis

Tittar in för att kolla efter hur det har gått för September och vad glad jag blir! Grattis!

• Hattis

Klockis - 14! *springer och kollar hur läget är hos mig* Ah, bara -11. Pust.

Oupsie - Du är värd all sofftid

PB - Tycker att det låter som om du har en hel del positiv energi Hoppas att du lyckas bättre än mig när det gäller att vara disciplinerad, jag som tänkte börja minska med mackor kom istället hem med pizza till middag, suck.

Undrar hur mötena gick (går?...) för Sweet idag! Bra hoppas jag!

Inskrivning imorgon. Knäppt nog, jag är inte särskilt övertygad om att det finns något levande där inne. Säkert bara en massa blod och elände. Hoppas att BM inte är någon förprogrammerad typ som inte kan avvika från standardformulär 1A, (har varit med om det förut) då blir jag galen. Inget mer brunt iaf, däremot lite menssmärtor.

Nu -  sängen!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!