Välkomna till Tivoli Empatia!
BS - Jisses är ASTRID ett år!!! Men jeez... Jag hänger inte med! Grattis till henne och till dig!
September - Å, hoppas att du kan känna att det går att njuta något av graviditeten också. Det går ju helt enkelt inte att häva ur sig ett "det kommer säkert att gå bra" och jag kommer också att noja så mycket att du och alla andra kommer att bli totalless på mig om jag skulle bli gravid MEN nu är det tyngre artelleriet påkopplat i och med sprutningen iaf. Hoppas att du mår mycket bättre nu om du ska jobba också.
Mugglan - Må morgondagen bli en bra dag. Styrkekram! (första gången jag använder denna kramvariant, känns som det är hög tid för en sådan).
Oupsie - du kanske kan fråga ngn på MVC om de kan tipsa om vem som kan tipsa om vad som passar dig bäst av sele/sjal med tanke på att du haft så ont och kanske kommer ha lite kvarvarande besvär i början?
Tinga - skulle just skriva att jag inte alls har några symptom men det är klart, utebliven tant är förstås ett. Men jag vet ju inte om den är så utebliven heller, dag 35 idag mot mina normala 27, men jag hade ju inte heller sett någon glad gubbe ens den 23:e så jag väntar tanten tidigast imorgon. Och vem vet, jag har ju haft 46-dagars cykel också efter MA och knepiga prolaktinvärden. Om hon inte visat sin röda nuna på fredag morgon så testar jag då.
Hjälp tråden, jag har sett ett jobb som verkar jätteroligt och som jag kan ha chans att få. Det är ett vik på ett och ett halvt år med chans på tills vidare. Innebär bl. a. en del resor (roliga sådana ) . Innebär definitivt att jag lämnar min "confort zone". Jag ser framför mig att om jag får det, börjar i februari, blir gravid då, trött och spyende och kan inte ens stanna viket ut. Har jag då för all framtid gjort bort mig hos det företaget oavsett prestation? Jag skulle nog själv bli rätt uppgiven om jag anställde någon som blev gravid direkt efteråt.