Välkomna till Tivoli Empatia!
Jaja, även solen har sina fläckar
Nu ska jag sluta spamma för idag! Sov gott alla!
Jaja, även solen har sina fläckar
Nu ska jag sluta spamma för idag! Sov gott alla!
Tinga förresten - inte vit klänning & inte hellång kan jag avslöja såhär långt Det blir ju dop samtidigt, så då känns såväl vit som hellångt fel, för mig. Plus att jag uppnått skräcködleåldern...!
Åhhh, Snorkis, sitter här alldeles rörd & tårögd efter att ha läst dina två inlägg.
Vilken underbar florist/medmänniska! Känner igen det där med rosor att det fryser fint, har köpt det till min brors grav uppe i Jämtland när jag varit där vintertid. Blir så himla fint
Klockarbol - gott att dottern kom hem! ...och grattis till bilen!
Julkramar till er alla, hoppas alla kom fram dit ni skulle i snöstormen.
...och en extra kram till Porchez - känns som om du behöver det
Lite trött här, man vill verkligen att allt ska flyta en sån här dag, men så när A vill ha sin vilja igenom/trotsa/vara allmänt jobbig för femtioelfte gången här hos mina föräldrar, då börjar jag tappa tålamodet (& labil som man är pga amningshormnoner plus lite sliten/trött - då blir det nära till tårarna mitt i ilskan/frustrationen/irritationen... )
Jaja, nu ligger hon & sover iaf, liksom lilleman, får passa på att njuta lite av lugnet en stund tillsammans med mina föräldrar & mannen!
Snaily, massa, massa julkramar till idg med, ser att din plupp är grön! Känner igen den där ensamhetskänslan jätteväl. Å ena sidan vet man att man gör det bästa/som passar en just då (som att fira själva i er nya lilla familj hos er nu), å andra sidan saknar man familjen/det man kunde /skulle gjort annars. Har haft precis samma känsla många ggr, i flera olika sammanhang.
Ha en fortsatt fin jul, alla!
Snabbt inlägg till Snaily - det finns bot - akupunktur! Vänta inte, utan dra i det redan nu (eller se till att maken gör det)! Våra grannar gjorde det i våras & det gjorde underverk.
www.vetenskaphalsa.se/kolik-lindras-med-akupunktur/
En länk till:
www.vetenskaphalsa.se/kolikfrid-med-akupunktur/
Ore - Electrolux hushållsassistent är BÄST
www.bagarenochkocken.se/shop/&head_id=21&gclid=CLjvx_LAjKYCFdOMzAodwwe4ow
Eller Ankasrum kanske de heter, ser jag.
Fick en sån av mina föräldrar i vIntras när jag fyllde skräcködla. Läste ngnstans att de blev bäst i test alldeles nyligen.
Parnassia - min mamma klår din, hon har haft sin Electrolux sen början av 60-talet!
Har också hört att Kitchen Aid är sådär, men jädrigt snygga! Helt klart mkt vill-ha-känsla med den!
Nu såg jag ditt inlägg Ore - då kom ju mitt inlägg extra bra!!