Välkomna till Tivoli Empatia!
Gemma - ha, ha underbar beskrivning "som att banta och jobba på Marabou". Det är ju så att när jag började hänga här för en dryga fem år sedan så var det för att försöka få barn ... sen har ju alla andra lyckats en eller flera gånger om och jag har hängt kvar. Håller tummarna för dina möten och att rösten kommer tillbaka. Själv känner jag mig superkvaddad idag. Åt en underbar middag på Divino igår och sen halkade jag och maken vidare ned till Stureplan och där blev det mängder med champagne innan jag kände att nej nu har jag noll kontroll och måste hem bums. Något trött idag och så har jag halsbränna . Hoppas det går över tills imorgon för jag vill inte rucka på min träning som flyter på så bra just nu.
Och vad härligt med London. Menar du att ni inte har varit iväg en endaste gång på 3,5 år?!
Tinga - din middag ikväll är verkligen glamorös i jämförelse med vår som kommer bestå av kyckling, köpt potatissallad och en stor sallad till det. Idag prioriteras varken matlagning och till middagen blir det kallt Vasastans vatten.
Izzie - när är det bf?