Klockarbol - Åh, vet inte vad jag ska skriva, men alla livstecken från dig är efterlängtade! Och att du inte slängt ut honom, ja, saker och ting måste få ta tid, annars blir besluten lätt förhastade och i värsta fall oåterkalleliga. Gör precis som det känns rätt för dig. Eller minst fel kanske det heter i det här läget. Klart det är skönt att han ska jobba i jul, skäms inte för dina känslor! Så småningom kommer du komma fram till om du kan och vill förlåta, tills dess kommer det att vara, och måste få vara, kaos. Tyvärr. Om vi här kan hålla en hand eller bara ett finger under tiden är vi glada för det, stor kram!!
tinga - Skönt när operationen är över! Och det är himla smart att dela upp en stor leksak i adventskalendern, det har en kompis till mig också gjort (duplo zoo tror jag det var).
Ang din kompis har jag under åren med min sambo som inte säger kvastskaft fått lära mig att människor verkligen är olika och vissa har varken behov eller önskan av att dela det privataste med andra, oavsett hur nära man står varandra. Men om du känner att er vänskap inte funkar för dig som det är nu ska du såklart prata med henne om det. Förhoppningsvis uppskattar hon att du är rak.
SKIT för mens, hoppas ni har fel allihop! Den är fö här, så varför ska den vara hos er också??
Och nej, vem det nu var som skrev om syskonchans/risk - här tar vi inga såna risker nu!!
snorkis - Har även jag sett tatueringen nu och tycker den är så vacker och symbolisk!
Hej kappellösa! För sina katter gör man ju allt, så jag tycker det verkar helt normalt.
Nån mer än jag som blir utloggad hela tiden? Fast inte på riktigt, jag kan fortfarande se mina favoriter, men jag kan inte skriva i tråden...??