Välkomna till Tivoli Empatia!
Jag tror också på tjejer för Muggles, men jag vet inte varför! Skrevs det något i början kanske som fick mig att tro det? För den här sista informationen känns ju lite tveksam...
Pepparkaka och nötter kan bli bra, har skrivit ut receptet, ska bara läsa det och handla hem det som behövs också.
Vilken otur med lille herr Televinken, stackarn, här har vi motsatt problem med lös mage och har så haft ett tag, ja ända sedan vi började med fullkornsgröten tror jag, fast diarré-lös är hon inte så det är nog ingen fara.
Har två barn som sover och middagen färdig, hm, dålig timing.
PB, både bra och dåliga nyheter kanske, skönt att du slipper oroa dig för arbetsförmedlingen just nu men jobbigt att ta i tu med "resten" som i resten av ditt liv och hur du mår just nu antar jag.
Oj vad alla lyckas shoppa massor, själv tycker jag att den här tiden på året när det är fullproppat med folk överallt gör mig galen och jag orkar inte ta mig till några affärer. Var och köpte nytt spjälskydd idag för maken har ju så klart förvarat Iris gamla tillsammans med alla andra saker vi inte hittar, det är mycket det vid det här laget. Jag fattar inte hur han kan ha sån röra på sina saker, fast han påstår att han har sån koll. Varför packade inte jag undan allt, då skulle jag ha vetat var det var nu, jaja.
Undrar om han blir sur när han kommer hem och ser att jag satt upp dörrkransen själv, det har han haft två veckor på sig att göra men det verkar svårt. Däremot blir han aldrig glad när jag får saker ur vägen som han sagt att han ska göra av någon underlig anledning utan sur för att jag typ inte tycker att han gör det han ska. Eh, nej det tycker jag inte...