Har inte läst ikapp alls, bara sista sidan, fast jag läste lite under julhelgen. Så jag säger mest bara god fortsättning till alla!!
September - STORT grattis om jag inte sagt det tidigare. Fast samtidigt vet jag ju att det inte är själva plusset som är "grejjen" för dig, så jag håller tummarna hårt för fragminet och de närmaste veckorna.
Vi var sjuka hela veckan före jul och sen fyllde lillebror på med ännu en rejäl förkylning. Han blir aldrig bra i magen heller, så nu kör vi laktosfritt (tydligen rätt vanlig konsekvens av långdragna förkylningar/magsjuka). Oväntat svårt att få med dagis på noterna bara.
Nyår blev dock väldigt lyckat tillsammans med goda vänner och deras barn. Vår meny bestod av sparrissoppa med parmachips till förrätt, helstekt oxfilé med potatisgratäng (massor med vitlök i både kött och gratäng och jordärtskocka + trattisar i gratängen) och rödvinssås till varmrätt samt citronmarängpaj till efterrätt.
Kämpar på med mina cerazette medan sambon försöker övertala till nya syskonförsök... Har fått tips om att man kan ta två C om dagen för att få kroppen att fatta och sen gå ner på en tablett efter ett tag. Ska göra det och hoppas det hjälper, annars ska jag kolla upp minipe. Sambon igonerar jag.
Nu är det nog lunch tror jag, är iaf skithungrig...