Välkomna till Tivoli Empatia!
Vilken härlig dag! Ha, död åt sumpiga grus- och hundbajsövertäckta snöhögar, med sol ska de tas! Typiskt nog kommer vi inte att vara utomhus särskilt mycket utan istället sitta i en bil, men men, men kan känna för det också
Vickan - 38 timmar låter ju ändå ganska safe, särskilt om man är lite försiktig, tvättar händerna etc. Förhoppningsvis har du inte lagat mat åt en hel hockeyturnering med killar som några råkade göra förra helgen med 200 magsjuka hockeykillar som följd.
Lappis - lösa sig.... om de menade att det skulle vara bättre med att ett biologiskt barn blev till under adoptionsprocessen, det får mig lite att undra om det inte var en man som sa det också. Inte direkt drömsitsen att bli gravid när man väntar på att ta emot ett annat barn, förutom det känslomässiga - bara alla kroppsliga eländen som mer eller mindre brukar följa en graviditet - det låter NATURLIGTVIS inte som något som "löser sig" direkt utan som något som skulle krångla till tillvaron. Jösses vilken kommentar. Det är kanske så att PB har rätt ändå.
EA - jag intar nu rollen som allmänt påfrestande supporter som tagit lite för mycket ur fickpluntan och hejar entusiastiskt trots att laget ligger under med 7-0 i slutminuten. Jag håller fortfarande tummarna och skickar en kram.
Hoppas att det går uppåt nu då, MSW!!!
Sweet - Vilka upptäckter din pappa fick göra! Och vilka besked att lämna sedan! Tänk att dölja en sådan sak för alltid. Undrar om man inte förtränger sanningen efter några år. Känner mig verkligen lyckligt lottad att jag lever med en man jag älskar och att det är vi två som ska ha barn ihop.