Välkomna till Tivoli Empatia!
Tack för input September! Ska nog skriva ned en hel radda frågor till BM som jag ska träffa på fredag.
Tack för input September! Ska nog skriva ned en hel radda frågor till BM som jag ska träffa på fredag.
Grattis till huset Snaily! Vad skööönt att det är ordnat! Vilken grej! Sällar mig till den nyfikna skaran som undrar far det ligger någon stans.
Och grattis till försäljningen Oupsie! Låter onekligen skojigare att inreda nytt hus än att styla och städa lägenhet som man inte ska bo i längre.
Snartis - fy vad jobbigt det låter Det kanske inte är så lätt att ställa in dosen heller nu när du är gravid. Kanske en klen tröst att det då borde bli bättre sen. Kram!
Sweet och snusmojänger? Jag måste ha missat något i min hastiga ikappläsning.
Någon som har bra tips på kräm för insmörjning av hormonexem (alternativet Helosan noterat, tack Snorkis!) och för insmörjning av mage och ev bröst för att ev. lindra/undvika bristningar?
Tycker minsann att jag känner en liten keps nu! Så är jag jättekänslig för minsta lilla också och tål inte smärta alls. Hm, tycker ni att detta verkar genomtänkt?
Hoppas att snöhögarna regnar bort på torsdag!
Snartis - byt MVC nu! De verkar ju helt inkompetenta!
AM - jag är nog inne på din kanskemassageteori + placebo. Det blir nog lite kroppssmör iaf.
Cicci - Jösses vad svårt det verkar vara att hitta ngt kul och barnvänligt boende. Men Kolmården med AM:s bonusidéer blir ju helfestligt
Porchez - den där hunken låter ju bättre och bättre!
PB - frustrerande att inte veta vad värderna beror på.
När är det dags för påskpynt tycker ni? Påsken är ju så sen så jag börjar bli sugen på påskris, pastellfärger, sälgkvistar och ägg även om det fortfarande är läge att hålla på kycklingarna ett tag Funderar på att ställa fram efter nu efter helgen.
Jösses Snorkis, sådär säger man knappast till någon i er situation även om man är orolig och står er nära! Bra att du förklarde det så kanske du slipper åtminstone en del av sådant framöver. Kraaaam!
Porchez - en dagisfrökenhunk! Wow!
Tjopp!
GRATTIS MSW!!! Typisk MSW-outing också. Vad roligt
Grattis också Liten! Jag hade också missat att du tittat på hus! Jag är också nyfiken på var om du orkar inboxa.
Lappis - skit med kön. Men den verkar å andra sidan ha en mer oregelbunden rytm än en prolaktinpåverkad menstruationscykel så rätt var det är så rasar det till hoppas vi! Jag vill också ha champagne btw. Så najs med ditt jobb också, vet inte om jag har gratulerat till det så jag tar chansen och gör det nu!
BS - håller med, bara skräp på TV, jag är inget fan av Så ska det låta direkt. Känns som en show för femtiotalister och uppåt. (Och DÄR stampade Hattis säkerligen på x antal tår....)
Mindre romantisk fredagskväll här, maken dunderförkyld och jag supertrött som vanligt efter en arbetsvecka. Lyssnade på Kepsens hjärtslag idag, regelbundna och bra Rätt fantastiskt att höra mig och Kepsen samtidigt - det är verkligen två hjärtan som slår! Fast jag har fortfarande inte riktigt fattat att det är någon där och att det verkligen kommer att bli så att det blir ett barn som kommer att komma fram. Återkommer med BF-datum efter RUL. Dagens knas - fick mina deklarationspapper idag - ihopvikta i ett litet papperskuvert utan "dags att deklarera". Kändes lite skumt att inte få ett inplastat utskick.
rätt VAD det är
Smint - Hoppas att det känns bättre nu då! Det där lät verkligen inte som något vidare fredagsnöje. Bra att du kollade upp det, blodpropp är ju inte att leka med.
Cicci - Åååå party på ett vårigt Mallis, nu finns det väl skirt gröna blad där... vilken dröm!
Snigeln, tur att jag gick in på den där länken, trodde först att det handlade om förkylda mammor.
Har inte läst ikapp men förstått att HcG-värdena inte sett ut som de ska för EA Om det visar sig på VUL att det avstannat ruggigt tidigt så var det också så med mitt senaste "dokumenterade" mf efter ma:t, min gyn kunde bara konstatera att det var en tjock slemhinna och att det såg ut som om tant var på G. Efter det dök det upp en Keps iaf. Möjligen hade jag också något mer dylikt mf däremellan. (testade seeeent och hade låååånga cykler.) Kraaaam till dig!